21 april London

Har inte gjort något nyttigt på hela dagen. Men lika fasen är man hur trött som helst ändå. Kikade på Micke när han sköt luftgevär, 592 poäng fick han ihop. 596 krävdes för shoot-off till final så det var en bit ifrån. Från läktaren sett så tyckte jag att han såg ut att jobba på bra, så jag tycker att han förtjänade några poäng till. Däremot var det en riktigt bra svensk dag på lerduvebanan. Stefan Nilsson vann idag herrarnas skeet på 124 + 25 (?), skitkul med svensk guldmedalj!

Jag, Anna och Stoffe åkte även till Westfield Stratford City (köpcentret) för att göra av med lite pengar. Vi åt på en grekisk restaurang som hade sååååååå god mat! Souvlaki åt vi allihop och det var lätt det godaste vi ätit här i London. Fick köpt ett par skor (förlåt pappa) men förutom det blev det inte så mycket. Känner jag mig själv rätt kommer det bli ännu en tur dit i början av nästa vecka när man har lite mer ork. Har varit där två gånger men inte sett mer än kanske 20 % av hela spektaklet.

Imorgon är det London Marathon vilket ställer till med en hel del trubbel för oss skyttar. Dels går det i princip inga bussar och dessutom ska hela det där packet kuta rakt igenom skjutbanan. Vad är det för himla sätt? Ska bli spännande att se hur allt löser sig.

Det var nog allt för idag, kort och gott.

Och jag saknar min Jörgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0